Często zadawane pytania
Zamówienie
Czy jako osoba prywatna mogę również złożyć zamówienie?
Jako klient prywatny mogą Państwo zamawiać u nas towary na fakturę.
Jak mogę zmienić, anulować lub dodać coś do mojego zamówienia?
Prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@7days.pl. Chętnie Panu/Pani pomożemy. Po zakończeniu procesu składania zamówienia nie ma już możliwości wprowadzania zmian w sklepie internetowym.
Czy mogę podać inny adres dostawy?
We wszystkich sposobach składania zamówień mają Państwo możliwość podania innego adresu dostawy. W tym celu proszę skorzystać z pola na uwagi w sklepie internetowym.
Czy można otrzymać paczkę dopiero po powrocie z wakacji?
Tak, proszę podać nam datę powrotu, a Państwa towar zostanie wysłany zgodnie z życzeniem.
Dlaczego artykuł w moim rozmiarze nie jest już widoczny w sklepie internetowym?
Niestety, wybrany artykuł został wyprzedany i nie może być już dostarczony. W celu uzyskania porady prosimy o kontakt pod adresem info@7days.pl.
Czy poniesie Pan/Pani koszty ponownej dostawy produktu?
Jeśli z przyczyn technicznych lub logistycznych wysyłka towaru odbywa się w kilku częściach, opłata za wysyłkę jest naliczana tylko raz.
Gdzie w sklepie internetowym znajdę numer zamówienia produktu?
Numer zamówienia zostanie wyświetlony po wybraniu rozmiaru, koloru i ewentualnie jakości materiału. Po zakończeniu kompletnego wyboru numer zamówienia zostanie wyświetlony pod nazwą produktu. Ponadto numer zamówienia jest wyraźnie widoczny w koszyku.
Jakie są koszty wysyłki w 7days?
Za dostawy realizowane przez naszego partnera logistycznego Seven Senders pobieramy ryczałtową opłatę za opakowanie i wysyłkę w wysokości 15 zł.
Płatność
Jakie formy płatności są dostępne?
W naszym sklepie mogą Państwo wygodnie zamawiać na fakturę i bezpłatnie zwracać towary.
Czy ceny poszczególnych artykułów zawierają już podatek VAT?
Tak, ceny artykułów zawierają już podatek VAT.
Gdzie znajdą Państwo dane bankowe 7days?
W prawym górnym rogu faktury, na formularzu przelewu oraz tutaj.
Wysyłka i dostawa
Jak długo trwa dostawa w przypadku 7days?
Zazwyczaj produkty opuszczają nasz magazyn następnego dnia roboczego i docierają do Państwa w ciągu około 1–3 dni roboczych.
Zwrot
Czy zwrot w 7days jest bezpłatny?
Tak, w ciągu 30 dni można bezpłatnie zwrócić towar.
Tutja można wygenerować etykietę zwrotną. Alternatywnie można również skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, a my wyślemy nową etykietę zwrotną.
Gdzie należy oddać paczkę w przypadku zwrotu?
Paczka może zostać nadana u jednego z podanych partnerów wysyłkowych.
Pańskie dane
Zmieniło się moje imię i nazwisko/adres, co mam zrobić?
Prosimy o zgłoszenie tego faktu pocztą elektroniczną na adres info@7days.pl.
Reklamacja
Jeden z produktów jest uszkodzony. Co mam zrobić?
W przypadku reklamacji wadliwego towaru prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mail info@7days.pl
Tutaj można pobrać nasz formularz reklamacyjny.
Katalog
Nie chcę już otrzymywać katalogu, co mam zrobić?
Jeśli nie chcą Państwo już otrzymywać naszego katalogu, prosimy o przesłanie nam strony tytułowej z podpisem i adnotacją, że nie chcą Państwo już otrzymywać katalogu, pocztą, faksem lub e-mailem.