Często zadawane pytania

Zamówienie

Czy jako osoba prywatna mogę również złożyć zamówienie?

Jako klient prywatny mogą Państwo zamawiać u nas towary na fakturę.

Jak mogę zmienić, anulować lub dodać coś do mojego zamówienia?

Prosimy o kontakt mailowy pod adresem info@7days.pl. Chętnie Panu/Pani pomożemy. Po zakończeniu procesu składania zamówienia nie ma już możliwości wprowadzania zmian w sklepie internetowym.

Czy mogę podać inny adres dostawy?

We wszystkich sposobach składania zamówień mają Państwo możliwość podania innego adresu dostawy. W tym celu proszę skorzystać z pola na uwagi w sklepie internetowym.

Czy można otrzymać paczkę dopiero po powrocie z wakacji?

Tak, proszę podać nam datę powrotu, a Państwa towar zostanie wysłany zgodnie z życzeniem.

Dlaczego artykuł w moim rozmiarze nie jest już widoczny w sklepie internetowym?

Niestety, wybrany artykuł został wyprzedany i nie może być już dostarczony. W celu uzyskania porady prosimy o kontakt pod adresem info@7days.pl.

Czy poniesie Pan/Pani koszty ponownej dostawy produktu?

Jeśli z przyczyn technicznych lub logistycznych wysyłka towaru odbywa się w kilku częściach, opłata za wysyłkę jest naliczana tylko raz.

Gdzie w sklepie internetowym znajdę numer zamówienia produktu?

Numer zamówienia zostanie wyświetlony po wybraniu rozmiaru, koloru i ewentualnie jakości materiału. Po zakończeniu kompletnego wyboru numer zamówienia zostanie wyświetlony pod nazwą produktu. Ponadto numer zamówienia jest wyraźnie widoczny w koszyku.

Jakie są koszty wysyłki w 7days?

Za dostawy realizowane przez naszego partnera logistycznego Seven Senders pobieramy ryczałtową opłatę za opakowanie i wysyłkę w wysokości 15 zł.

Płatność

Jakie formy płatności są dostępne?

W naszym sklepie mogą Państwo wygodnie zamawiać na fakturę i bezpłatnie zwracać towary.

Czy ceny poszczególnych artykułów zawierają już podatek VAT?

Tak, ceny artykułów zawierają już podatek VAT.

Gdzie znajdą Państwo dane bankowe 7days?

W prawym górnym rogu faktury, na formularzu przelewu oraz tutaj.

Wysyłka i dostawa

Jak długo trwa dostawa w przypadku 7days?

Zazwyczaj produkty opuszczają nasz magazyn następnego dnia roboczego i docierają do Państwa w ciągu około 1–3 dni roboczych.

Zwrot

Czy zwrot w 7days jest bezpłatny?

Tak, w ciągu 30 dni można bezpłatnie zwrócić towar.

Tutja można wygenerować etykietę zwrotną. Alternatywnie można również skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, a my wyślemy nową etykietę zwrotną.

Gdzie należy oddać paczkę w przypadku zwrotu?

Paczka może zostać nadana u jednego z podanych partnerów wysyłkowych.

Pańskie dane

Zmieniło się moje imię i nazwisko/adres, co mam zrobić?

Prosimy o zgłoszenie tego faktu pocztą elektroniczną na adres info@7days.pl.

Reklamacja

Jeden z produktów jest uszkodzony. Co mam zrobić?

W przypadku reklamacji wadliwego towaru prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mail info@7days.pl

Tutaj można pobrać nasz formularz reklamacyjny.

Katalog

Nie chcę już otrzymywać katalogu, co mam zrobić?

Jeśli nie chcą Państwo już otrzymywać naszego katalogu, prosimy o przesłanie nam strony tytułowej z podpisem i adnotacją, że nie chcą Państwo już otrzymywać katalogu, pocztą, faksem lub e-mailem.