Zwroty
Zwroty – bezpłatna wysyłka zwrotna
Prosimy o poświęcenie czasu i spokojne wypróbowanie towaru. Mamy nadzieję, że będziesz zadowolony(-a) z zamówienia. Jeśli tak nie będzie, możesz bezpłatnie zwrócić zakupione artykuły. Możesz skorzystać z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od otrzymania towaru (OWU § 3 Prawo do odstąpienia od umowy).
Etykieta zwrotna
Jeśli nie masz już etykiety zwrotnej, możesz tutaj utworzyć nową. Możesz również skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pocztą elektroniczną lub telefonicznie, a my prześlemy Ci nową etykietę zwrotną.
W razie dalszych pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do 18:00 w piątki od 8:00 do 16:00 oraz w soboty od 9:00 do 13:00 pod numerem 05404-96680 lub pod adresem info@7days.pl.
Zostaniesz przekierowany do formularza Seven Senders, aby utworzyć etykietę zwrotną.
Warunki zwrotu
Prawo do zwrotu dotyczy wyłącznie nieużywanych, niepranych i nieuszkodzonych artykułów w oryginalnym opakowaniu.
Podczas przymierzania odzieży prosimy o unikanie śladów użytkowania (np. śladów szminki lub makijażu).
Prosimy o odesłanie wszystkich artykułów w jednej przesyłce. Jeśli chcesz zwrócić kilka artykułów, prosimy o zapakowanie ich w jedną przesyłkę.
Do zwrotu prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu i użyć wyłącznie dołączonej naklejki zwrotnej.
Prosimy o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Aby umożliwić nam szybką realizację zwrotu, prosimy o upewnienie się, że zwracany towar został wysłany wraz z akcesoriami, etykietami i ewentualnymi dodatkami. Zwrot można wygodnie nadać w urzędzie pocztowym.
Uwaga: w urzędzie pocztowym otrzymasz potwierdzenie nadania przesyłki z numerem przesyłki. Za pomocą tego numeru przesyłki można sprawdzić status wysyłki paczki. Zalecamy zachowanie potwierdzenia nadania paczki, aby w rzadkich przypadkach utraty paczki ułatwić jej poszukiwania.
Jeśli nie masz pod ręką formularza zwrotu, do przesyłki zwrotnej dołącz kopię faktury.
Podziel się z nami swoją opinią
Prosimy o informację, co Ci się nie podobało.
Nieustannie dążymy do doskonalenia naszych usług i dostosowania ich do Twoich potrzeb, dlatego potrzebujemy Państwa pomocy.
Na formularzu towarzyszącym towarowi znajduje się pole z powodami zwrotu, prosimy o wpisanie odpowiednich numerów.
Powody zwrotu
21 = wysyłka selektywna
22 = artykuł zbyt wąski
23 = artykuł zbyt krótki
24 = artykuł zbyt szeroki
25 = artykuł zbyt długi
26 = dostawa spóźniona
27 = błędna dostawa
28 = towar wadliwy lub zabrudzony
29 = materiał zbyt lekki
30 = materiał zbyt ciężki
31 = artykuł nie podoba się
Adres zwrotny
7days c/o Zipas/Sevensenders
Żytnia 86
05-850 Duchnice, PL