Zwroty

Zwroty – bezpłatna wysyłka zwrotna

Prosimy o poświęcenie czasu i spokojne wypróbowanie towaru. Mamy nadzieję, że będziesz zadowolony(-a) z zamówienia. Jeśli tak nie będzie, możesz bezpłatnie zwrócić zakupione artykuły. Możesz skorzystać z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od otrzymania towaru (OWU § 3 Prawo do odstąpienia od umowy).

Etykieta zwrotna

Jeśli nie masz już etykiety zwrotnej, możesz tutaj utworzyć nową. Możesz również skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pocztą elektroniczną lub telefonicznie, a my prześlemy Ci nową etykietę zwrotną.

W razie dalszych pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do 18:00 w piątki od 8:00 do 16:00 oraz w soboty od 9:00 do 13:00 pod numerem 05404-96680 lub pod adresem info@7days.pl.

Zostaniesz przekierowany do formularza Seven Senders, aby utworzyć etykietę zwrotną.

Warunki zwrotu

  • Prawo do zwrotu dotyczy wyłącznie nieużywanych, niepranych i nieuszkodzonych artykułów w oryginalnym opakowaniu.

  • Podczas przymierzania odzieży prosimy o unikanie śladów użytkowania (np. śladów szminki lub makijażu).

  • Prosimy o odesłanie wszystkich artykułów w jednej przesyłce. Jeśli chcesz zwrócić kilka artykułów, prosimy o zapakowanie ich w jedną przesyłkę.

  • Do zwrotu prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu i użyć wyłącznie dołączonej naklejki zwrotnej.

Prosimy o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Aby umożliwić nam szybką realizację zwrotu, prosimy o upewnienie się, że zwracany towar został wysłany wraz z akcesoriami, etykietami i ewentualnymi dodatkami. Zwrot można wygodnie nadać w urzędzie pocztowym.

Uwaga: w urzędzie pocztowym otrzymasz potwierdzenie nadania przesyłki z numerem przesyłki. Za pomocą tego numeru przesyłki można sprawdzić status wysyłki paczki. Zalecamy zachowanie potwierdzenia nadania paczki, aby w rzadkich przypadkach utraty paczki ułatwić jej poszukiwania.

Jeśli nie masz pod ręką formularza zwrotu, do przesyłki zwrotnej dołącz kopię faktury.

Podziel się z nami swoją opinią

Prosimy o informację, co Ci się nie podobało.

Nieustannie dążymy do doskonalenia naszych usług i dostosowania ich do Twoich potrzeb, dlatego potrzebujemy Państwa pomocy.

Na formularzu towarzyszącym towarowi znajduje się pole z powodami zwrotu, prosimy o wpisanie odpowiednich numerów.

Powody zwrotu

  • 21 = wysyłka selektywna

  • 22 = artykuł zbyt wąski

  • 23 = artykuł zbyt krótki

  • 24 = artykuł zbyt szeroki

  • 25 = artykuł zbyt długi

  • 26 = dostawa spóźniona

  • 27 = błędna dostawa

  • 28 = towar wadliwy lub zabrudzony

  • 29 = materiał zbyt lekki

  • 30 = materiał zbyt ciężki

  • 31 = artykuł nie podoba się

Adres zwrotny

7days c/o Zipas/Sevensenders

Żytnia 86

05-850 Duchnice, PL