Informacja o prawie do odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w ciągu trzydziestu dni bez podania przyczyny.

Termin odstąpienia od umowy wynosi trzydzieści dni od dnia, w którym Państwo lub wskazana przez Państwa osoba trzecia, niebędąca przewoźnikiem, weszli w posiadanie towarów.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas

SD workwear Polska Sp. Z.o.o.

ul. Orzycka 6 lok. 1B

02‑695 Warszawa

E-mail: info@7days.pl

jednoznaczne oświadczenie (np. list wysłany pocztą, faks lub e-mail) o Państwa decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Można w tym celu skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy jesteśmy zobowiązani do zwrotu wszystkich otrzymanych od Państwa płatności, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innego rodzaju dostawy niż najtańsza standardowa dostawa oferowana przez nas), niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 30 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy informację o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Do zwrotu płatności użyjemy tego samego sposobu płatności, którego użył Pan/Pani w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono z Państwem inaczej; w żadnym wypadku nie zostaną Państwu naliczone opłaty z tytułu tego zwrotu.

Możemy odmówić zwrotu płatności do czasu otrzymania towarów lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu, że towary zostały odesłane – w zależności od tego, która z tych dat jest wcześniejsza.

Towary należy nam zwrócić lub przekazać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu trzydziestu dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeśli wyślecie Państwo towary przed upływem trzydziestu dni. Ponosimy bezpośrednie koszty zwrotu towarów.

Ponosicie Państwo odpowiedzialność za ewentualną utratę wartości towarów tylko wtedy, gdy utrata ta wynika z obchodzenia się z nimi w sposób niekonieczny do sprawdzenia ich stanu, właściwości i funkcjonowania.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(Jeśli chcą Państwo odstąpić od umowy, proszę wypełnić ten formularz i odesłać go do nas).

Do SD workwear Polska Sp. Z.o.o., ul. Orzycka 6 lok. 1B, 02‑695 Warszawa, e-mail: info@7days.pl

Niniejszym odstępuję/odstępujemy (*) od umowy zawartej przeze mnie/nas (*) dotyczącej zakupu następujących towarów (*)/świadczenia następujących usług (*):

Zamówione w dniu (*)/otrzymane w dniu (*)

Imię i nazwisko konsumenta/konsumentów

Adres konsumenta/konsumentów

Podpis konsumenta/konsumentów (tylko w przypadku zgłoszenia na papierze)

Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

Wzór formularza odstąpienia od umowy do pobrania:

Formularz odstąpienia od umowy w formacie PDF.

Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy

Zgodnie z § 312 g ust. 2 nr 1 niemieckiego kodeksu cywilnego (BGB) prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, o ile nie określono inaczej, w przypadku umów zawieranych na odległość dotyczących dostawy towarów, które są wytwarzane zgodnie ze specyfikacją klienta lub wyraźnie dostosowane do jego indywidualnych potrzeb. Dotyczy to w szczególności produktów wykonanych na specjalne zamówienie (np. hafty, towary spersonalizowane, logo firmowe, emblematy). Zwrot ceny zakupu spersonalizowanych towarów jest wykluczony również w przypadku ich zwrotu.